SAY WHAAAT?

Whaat?

Jag älskar The Inbetweeners. Det är nya Skins. Hade tänkt lägga upp en bild här men pallar jag - NÄ. Dagens fetaste låt kommer från epi 06 säsong 1.

Transformer - Cinema Car.


Som jag tidigare skrivit, om min och vännens Europe trip. Jag orkar inte vänta på att lovely ska ta studenten, utan till våren åker jag till Cambridge! Det kommer bli hur gutt som helst. Men mer om det sedan. Nu har jag lite grejer jag ska ta itu med. BLand annat planera en massa, eftersom jag är ledig onsdag och torsdag kommer jag ha tid att drömma mig ganska långt bort... och även ha tid för mina nyfunna älsklingar Töntarna.


Xxx

ps. Jag har biljetter till Green day i oktober. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0