honey en tesked peppar inte ett kilo

Idag har det inte hänt särskilt mycket alls. Frukost intogs på Fridolf och sedan åkte jag hem. Jag och min syster bakade tigerkaka innan och åt smeten. Idéen verkar så mycket bättre innan man har ätit fyra fem skedar. Jag tittade lite på Elisabethtown innan. Den var ganska .. dryg, tycker jag nog. Förresten försöker jag få hem Twilight, något som verkar vara omöjligt. Så jag får snällt vänta tills de släpper skiten på DVD, precis som man gjorde på 90-talet.

Dagens Youtubetips: har alla redan sett, men Peter Magnussons immitation av Björn Gustafsson förtjänar en plats.. här. Haha.





BTW, jag har sett bilderna (bilderna bilderna). And what I saw was goood...

Kommentarer
Postat av: Anonym

SHADY LADY!!!!!!!! Langa msn!! frågade rasmous innan han sa skaffa ina egna HAHA, han om någon behöver ju dom.

2009-01-09 @ 14:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0