GAG REEL

Det finns många bevis på att jag inte är den skarpaste kniven i lådan. Mina kära vänner hade säkert kunnat snickra ihop något ännu fyndigare. Låt mig även påpeka att detta är endast dagens konversationer (vissa msn vissa IRL).

1.
Jag: Ville ligger här. Han ser ut som en liten grinch.
Josse: jaha
Jag: hahaha inte grinch. Jag menade gremlin. eller
Josse: grinchen är grön hårig, han stal julen. Gremlins är såna små monster om man häller vatten på dem.
Jag: aha då är det en gremlin.

2.
JL: Du har fina ögon ju
Jag: Awwe, tack (JL). Du har så fina käkar!

3.
Jay: Huvudstaden i tyskland!
Jag: Afrika!


Alltså jag är inte dum. Jag har mina moments ibland bara. Okej jag måste sova nu. Men ni kan kolla family guy klipp på youtube om ni inte har något att göra. Topp tre hittills. Uno. The party is ruined. Dos. Peter Pirate. Tres. Speaking Italian.


POSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0