första dagen på slutet på början

Just nu sitter jag i skolan, här är ju ingen eftersom vi inte börjar förrens om en timme jöö. Och jag är hellre här än hemma med rövbyggjobbarna usch vad det hördes konstigt men whatever,

Jag är ganska glad att vi börjar på en tisdag, tisdagar brukar vara ganska chilla. Och på torsdag ska jag ha piano! På skoltid! Haha. Iochförsig hade jag gärna behållit mina torsdagar då jag slutade kl 12 som i höstas, men sålänge det är rolig lektion funkar det väl.

Det är 94 skoldagar tills sommarlovet. Alltså tills studenten HOLY FUCK. Ja vad ska jag göra sen då. Vet inte. Och ångesten växer sig större för varje dag som går. Min vän medelinus kommer snart så vi kan bolla lite idéer.

Japp, japp japp, jag har inget mer att tillägga just nu, vaed tråkigt det blev. Men BTW kickade jag igång stenhårt igår. 4 gånger tagg tagg tagg. Haha. Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0