hanky panky

Fan varför gjorde jag det. Nu kommer det aldrig att funka. Och jag kommer vara hatad för åtminstone en alltför lång tid fram. Och redan nu mår jag dåligt över mig själv. Lilla py jag tackar dig nu för du är så snäll. Enligt PY så ser receptet på en tröstkväll ut såhär:

- Ben och jerry
- kilovis med gott karamellkungen
- bacardi eller nån som kan svänga ihop nåt starkt
- flera bra filmer
- henrik

och jag får väl hålla med. och paramoreärbra.

And when it rains on this side of town
It touches everything
Just say it again and mean it
We don't miss a thing
You made yourself a bed at the bottom
of the blackest hole (blackest hole)
and convinced yourself
that it's not the reason you don't see the sun anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0