BEHAVIOOUR

Vet ni vad? Jag har det. Jag och min älskade vän har det.

Men först ska jag berätta om vår superdupercoola resa (som ska få ett lite häftigare namn sen). Nästa år ska vi luffa i England! Visserligen gör vi stopp i andra europeiska städer, men enligt mig är det höjdpunkten. Och just Englandresan fungerar lite som en check up on vilken stad som är trevligast, för sedan ska jag bestämma mig för en brittstad där jag ska fortsätta med mina journaliststudier. Det kommer bli helt underbart.. Underbara öppna landskap, härligt cityliv och relaxat med stränder. För att inte nämna alla britboys med britaccent, sjukt HETT! Brittiska är lite som göteborgska, så fort dom öppnar munnen är man helt borta, och då kvittar faktiskt det andra...

Mer info kommer sen folks!




50 dagar tills studenten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0