happy NO year

Så nu är 2008 snart slut. Har gått förhållande vis fort antar jag? Långt ifrån det bästa året... jag kommer ihåg hur vi satt för ganska exakt ett år sedan och sa att detta fanemej skulle bli så sjukt bra. Visserligen gjordes det med drink i handen och vin i huvudet.

Hursom, jag sätter inte upp några nyårslöften. Vad är meningen lixom. Nä, jag sätter upp mål för det nya året. Smakprov:
- Jag ska lära mig danska alt franska.
- Jag ska gå kurs i vågsurfing i sommar.
- Jag ska åka på minst en festival!

Den sista tar emot men var ett förslag från min kära syster.
- Göra en ny grej varje dag alt. le mot människor och vara glad, ge komplimanger och så..

Men jag är färdig med 08. 09 är det nya rufus (HAHA). Och det blir inte annat än vad man gör det till!


Puss, Happy New Year and

SKÅÅÅÅÅÅL!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du köpa bodyboard. var köper du?

2008-12-29 @ 23:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0