en av fyra svenskar har sömnproblem

AA! varför kan jag inte sova... Jag har provat allt. Dricka mjölk. Trötta ut mig riktigt innan under dagen. Läsa en dötrist bok (men den blev spännande så det funkde inte). GODDAMNIT jag har tom börjat städa. Mitt i natten. Och nu sitter jag här igen. Nanana...

Så iaf nu är julen typ över. Men det har varit riktigt godt, fick nästan allt jag ville ha på julisafton. Och imorron är det rea! Jay och jag har taggat hela kvällen, haha. Smidit planer om snabbaste vägarna, gjort upp schema för energiintag och även satt upp en budget. Okej skojar, men det där med budgeten borde jag faktiskt göra. Men vet ni vad! Nästa år kommer bli så himla fett nice alltså.

Viktiga händelser i mitt liv under 2009:
april: Fyller 18 + Prag
juni: Studenten + Grekland
augusti: Los Angeles
december: London

Dock planerar jag London fler gånger, London är lite som mitt kokain min egen drog. Och Kanye West är min terapi. Visst först kanske man hör beatet men om man verkligen lyssnar på texterna kan iaf jag ta dom till mig. Good morning och everything i am is the real sheit if you ask me.


Okej jag känner att detta börjar spåra ur totalt nu. Jag måste få nån sömn i mig, ska upp och iväg tidigt imorron.

Puss och godnatt till alla er som ska sova, till er andra, spara dammsugningen tills imorron för dom flesta i huset som sover blir arga har jag märkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0